sobota 23. července 2016

Jakých bylo 21 dní naší výzvy?



Tak to máme úspěšně za sebou! 21 dníjsme dostávaly s Lenkou úkoly, co máme každý den udělat, splnit, zamyslet se nad svými cíli, jídelníčkem a dát si pořádně do těla.


Měly jsme možnost vyzkoušet i doplňky stravy v podobě raw proteinu a burnout fuel směsi a obojí nám velmi zachutnalo :)!



Jaké té bylo a proč byste měly výzvu absolvovat také?

Upřímně jsem moc nevěděla co od Výzvy čekat. Jak jsem psala v úvodním článku, výzev je plný internet a není jednoduché předem odhadnout, která výzva za to stojí a opravdu funguje. Moc informací co a jak bude fungovat jsme neměly, a vlastně ani nechtěly. Jak budou videa vypadat, jak dlouho budou trvat jsme nevěděly, jen jsme počítaly  s tím, že každé ráno kolem 5:00 nám přijde email s úkolem a je na nás, kdy úkol splníme.



První lekce byla úvodní  a sloužila k tomu, abychom věděly co nás čeká a úkolem do dalšího dne bylo se nalačno zvážit a přeměřit obvod hrudníku, stehen, boků, paží a hýždí. Bylo nám doporučeno se vyfotit ve spodním prádle aby se nám po dokončení výzvy lépe porovnávalo před a po.

Trenér nám sdělil jaké jsou 3 největší chyby a jak se těchto chyb vyvarovat. Video mělo kolem 10 minut.

Následujících 20 dní nám každý den ráno přišel email s úkolem. Jednalo se vždy o kombinaci informativního videa a k tomu byl vždy zařazen trénink.

Celkově si myslím, že výzva je vhodná pro začátečníky a skupinu lidí, kteří nemají se cvičením zkušenosti a potřebují pomoci se vším od začátku.

Pro úspěch je důležitá především psychika, o které se ve videích hodně mluví a také jídelníček. Všichni víme, že 70% úspěchu je jídlo.




Jídelníček je rozebírán celkem do podrobna, každému dennímu jídlo je věnováno jedno video.

Nezapomnělo se ani na regeneraci a odpočinek, na což se v dnešní době hodně upozorňuje a mělo by to být součástí vašeho sportovního plánu.

Když bych to shrnula, tak výzva byla zajímavá, ale jako pokročilý sportovec jsem se nedozvěděla nic nového.




Pro lepší přehled jsem naši zpětnou vazbu na Výzvu 21 dní vypsala níže:

Pozitiva:

-       Vhodné pro začátečníky
-       Stručně a srozumitelně vysvětleno
-       Logická posloupnost jednotlivých bloků
-       Přijatelná délka videí
-       Možnost návaznosti na další výzvu pro pokročilé

Negativa:

-       Prostředí kde jsou videa natáčena není atraktivní
-       Chtělo by to zpestřit videa a měnit prostředí, nechat provádět cvičení i ženy
-       pro pokročilejší jedince je vide spíš doplňkem, než že by se se dozvěděli něco nového


Mějte krásný víkend a nezapomeňte, že pokud se své tělo budete starat, budete se cítit plni energie a elánu!

Žádné komentáře :

Okomentovat