sobota 25. října 2014

Suzukiho strečink


Kdyby se forma měla měřit ohebností a pružností budu na tom ještě hůř než jsem. Ano, jsem nejslabší článek Holek ve formě. Vlastně moc ve formě nejsem. Někdo se přeci o to "technické zázemí" starat musí :) Nejsem trenér a ani pravidelně neběhám, ale snažím se cvičit jógu a vnímat své tělo. Častá chůze a jízda na kole si ale vybrali své a moje svaly jsou zkrácené tak, že si sotva dosáhnu na špičky.

A tomu říkám dost. Nejsem skromná a chci všechno! Umět provaz, ve stoje si dát nohu k hlavě, v sedu roznožném přitisknout trup až k zemi. Zkrátka nechci být ztuhlá. A tak jsem zahájila každodenní trénink - strečink. Asi ho mnozí z vás, protože jistě cvičíte víc než já, znáte. Suzukiho strečink. Protahuju se podle něj už týden a jsem sama překvapená, že výsledky se ukazují. 





Zatímco předtím jsem se při předklonu sotva dotkla země, nyní už položím na zem celé dlaně. Ještě chvíli mi asi potrvá než se mi podaří k nohám přilepit i břicho. Každému cviku se věnuji minimálně 15 vteřin a snažím se pozici pořádně prodýchat. Všechny cviky mi zaberou přibližně půl hodiny. A to je ve 24 hodinovém dni nic. Výmluvy na čas tedy nemají šanci. A stojí to za to!

Zatím moje snažení vypadá takhle:









A tohle jsou mé cíle:










3 komentáře :

  1. Teda, super výsledky, zkusím to také, protože moje ohebnost je bohužel tragická

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I moje ohebnost je tragická Katerino :) Když se budeš věnovat strečinku často, výsledky přijdou opravdu rychle. Ale je potřeba být důsledná a protahovat se pravidelně, jinak se svaly opět zkrátí.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat