Každá jsme jiná, ale spojuje nás pohyb a zdravý žívotní styl. Lenka a Bára. Jsme holky ve formě.

Pages

Search This Blog

pondělí 4. února 2019

Peganské lívance


Ráno dělá den a proč si ho neudělat ještě příjemnější a posnídat lívance? Ano, slyšíte dobře! V rámci Peganského stravování jsou lívance povolené. Ideální jsou čerstvé, teplé, snědené v klidu u jídelního stolu. Příprava je jednoduchá a zabere vám to jen 15-20 minut. Dobrou chuť :)!

Ingredience


 
1.     1  1/2 hrnku ořechové mouky (mandlová, kokosová, quinoová)
2.     4 větší vejce z volného chovu nebo od babičky 
3.     1/2 hrnku vody
4.     2 středně velké banány
5.     1 lžička jedlé sody
6.     1-2 lžičky ghee/kokosový olej 
7.     v případě nutnosti osladit stévií, ale ideálně to zvládnout bez sladidla :)

Postup

 

1. Všechny ingredience dejte do mixéru a smíchejte dohromady, dokud není směs jemná a vláčná.


2. Na rozehřátou pánev dejte lžičky ghee/kokosového oleje na vymazání.

3. Lžící dejte na pánev 4 porce na lívance a opékejte cca 3 minuty z jedné strany a poté 1 minutu z druhé strany.


4. Teplé lívance podávajte pokapané ghee nebo kokosovým olejem, posypané čerstvým ovocem a dle chutí pokapané ořechovým máslem.


5. A pokud se vám některé lívance nepovedly tak jako mě, nezoufejte! Můžete je natrhat na kousky, dát do misky, smíchat s kokosovým mlékem a tradááá snídaně je na světě :)!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright @ Holky ve formě. Blog Design by KotrynaBassDesign