Pages

Search This Blog

Blog o běhání, tréninku, posilování, cvičení a sportu obecně. Patří sem ale i oblečení naší oblíbené sportovní značky Nike. Ke sportu patří i jídlo, takže se dozvíte i o tom jaká má být zdravá výživa. Běžecký trénink, běžecké boty, posilování, recepty.

neděle 8. července 2018

#Sledujcojim 1.týden


Minulou neděli jsme se s Lu sešly v naší oblíbené kavárně Místo v Pražských Dejvicích a vrhly se na naší společnou challenge #sledujcojim.
Už je to týden, co se obě snažíme zbavit svých třech zlozvyků a vymýšlíme recepty obsahující surovinu týdne.

První volba týdenní suroviny padla na mě a já se nemusela dlouho rozmýšlet, vyhrály to vejce. Přišla mi to ideální volba jak pro mě, tak i pro Lu, jelikož je obě máme rády a z vajec se dá vymyslet spousta skvělých jídelních kombinací.


Jak tedy u mě probíhal první týden naší challenge?

V pondělí jsem letěla služebně do Polska, kde jsem cestovala až do čtvrtečního večera. Cestování mi nevadí, je to náročné, ale jsem ráda, že poznávám spoustu zajímavých míst. Co se týče jídla, tak to někdy bývá komplikované, kor když člověk necestuje sám. Snídaně je jistota, tu máme vždycky na hotelu a snažím se si na ni vždycky udělat čas, alespoň 15minut, protože mnohdy je to jediné jídlo během dne. Vejce si dávám běžně, takže jsem si na hotelích užila vaječné orgie J



Obědy už byly horší, návštěvy prodejen jsou svým způsobem náročné na načasování a někdy za den musíme stihnout až tři prodejny za den, což bohužel ovlivňuje i oběd. Za ty 4 dny jsme měli oběd jen jednou rychle v autě, salát z benzínové pumpy a ořechy. No není se čím chlubit! Hlavně to pak vždycky cítím večer když přijdu na hotel tak na mě dolehne hrozný hlad.


Odpoledne jsem hlad zaháněla oříšky a černým kafem, ehmmm což jsou mé zlozvyky, kterých se snažím díky challenge zbavit. No každý den není posvícení a po návratu ze služební cesty jsem se snažila být vzorná.


Snídaně se nesly v podobném vaječném duchu, na oběd jsem nezapomínala, i když byl často až pozdě odpoledne. Ořechy v mých jídlech byly, ale snažila jsem se eliminovat jejich ujídání jen tak a po večeři už nic nejíst.


Přemýšlela jsem nad tím, že vlastně nemám přehled kolik jím kalorií, a že by mě to otevřelo oči, když bych věděla, kolik do sebe dostávám kalorií navíc hlavně díky zbytečnostem. Proto jsem se rozhodla si challenge vylepšit, a to zapisováním kalorií. Bude to spíš jen obecné, jelikož jsem příští týden od úterý opět na služební cestě, tentokrát v Barceloně a jídelní váhu si do příručního zavazadla asi brát nebudu J! Pokusím se gramáže jídel odhadnout a až budu zpět doma, budu si jídlo vážit, ať mám přesnější přehled.

Cíl na příští týden je jasný, žádné zbytečnosti, nezapomínat na oběd a vykouzlit skvělé pokrmy se surovinou týdne, jejichž výběr má tentokrát na starosti Lu. Jsem zvědává, co si pro mě Lu vymyslí.
Chvíle napětí........A bude to špenát!!!
Hmmm, špenát mám ráda a z 99% ho jím syrový v salátu, takže pro mě bude výzva vymyslet jiný recept než salát ze špenátu. Tak uvidíme, jak se s tím poperu- špenát challenge accepted :)!





1 komentář:

Copyright @ Holky ve formě. Blog Design by KotrynaBassDesign