Pages

Search This Blog

Blog o běhání, tréninku, posilování, cvičení a sportu obecně. Patří sem ale i oblečení naší oblíbené sportovní značky Nike. Ke sportu patří i jídlo, takže se dozvíte i o tom jaká má být zdravá výživa. Běžecký trénink, běžecké boty, posilování, recepty.

středa 6. prosince 2017

#HVFříjna



K Holce ve formě měsíce října, Aničce, asi takhle: Na Novém Zélandu to začalo a v Jižní Koreji pokračuje ;-). Máme radost, že nás sleduje i z takové dálky (jooooo, my víme, že Instagram nezná hranice :-D) a, že nám poslala zajímavé fotky. Posíláme do Asie pozdrav a přejeme hodně štěstí při vylepšování časů.

Sport jsem nikdy neměla ráda. Jediné, co mě bavilo, byla gymnastika, u které jsem vydržela asi pět let. Kromě toho jsem ale na základce pomalu neuběhla dvanácti minutovku a pak si i „zařídila“ omluvenku na tělocvik kvůli problémům s koleny. Na konci prváku na vysoké škole jsem se rozhodla, že musím něco dělat, protože během stresového období (které u studia architektury není asi jen dva měsíce v roce) jsem schopná jíst jen čokoládu a to není asi úplně ideální. Vzhledem k tomu, že jsem nic neuběhla, chodila jsem běhat brzo ráno, abych se vyhnula lidem a běžela jsem, jen když běžel někdo proti mě :D. Postupně se to ale všechno zlepšilo. Když jsem odjela ve druháku studovat do zahraničí (Nový Zéland), začala jsem chodit do fitka a běhat s dalšími lidmi. Na konci roku jsem s kamarádkou dokonce běžela svůj první půlmaraton (první závod vůbec). Tam se asi všechno zlomilo, a protože jsem soutěživý člověk a závody miluju, začala jsem si dávat další a další cíle.


Celé se to nějak vyvinulo tak, že dnes mám za sebou dvě pětky (24:16), 13 desítek (53:07), 11 půlmaratonů (1:56:19) a 2 maratony (PB 4:37:17). S časy sice nejsem úplně spokojená, ale alespoň mám na čem pracovat a v čem závodit sama se sebou. Aby neupadala fyzička, je mým cílem běžet každý rok jeden maraton a jeden „destination race“.


 Teď jsem na studijní výměně v Soulu v Jižní Koreji. Běhat se samozřejmě snažím a dost mi v tom pomáhá plánovaný International Seoul Marathon, kterého bych se chtěla zúčastnit. Problém je hodně ostatních aktivit a vysoké nároky ve škole. Poslední dva měsíce pro mě v tréninku nebyly jednoduché a je to vidět i na naběhaných kilometrech, ale kvůli blížícímu se termínu maratonu se do toho zase musím opřít. Nejen, že bych si přála tenhle maraton běžet, ale doběhnout ho s časem pod čtyři hodiny...

K mému soukromému běhání a překonávání se zároveň působím jako kouč Mattoni Freerun a Runczech a po návratu domů z Koreji si budu dělat kurz instruktora pilates. 

4 komentáře:

Copyright @ Holky ve formě. Blog Design by KotrynaBassDesign