Pages

Search This Blog

Blog o běhání, tréninku, posilování, cvičení a sportu obecně. Patří sem ale i oblečení naší oblíbené sportovní značky Nike. Ke sportu patří i jídlo, takže se dozvíte i o tom jaká má být zdravá výživa. Běžecký trénink, běžecké boty, posilování, recepty.

pátek 22. srpna 2014

Běžecký parťák


Ve dvou se to lépe táhne, to už vím. Zjistila jsem, že ve  dvou se i lépe běhá ☺! S přítelem jsme se hledali, až jsme se našli. Jsme oba vášniví běžci a kdykoliv můžeme, tak běháme. Společné běhání je super, ale čeho je moc, toho je příliš. Proto si rádi zaběháme i každý sám. Vřele doporučuji nejméně jednou týdně praktikovat ☺! Doma jsem pak milá usměvavá a dokonce i uvařím! Běh má opravdu jen a jen blahodárné účinky nejen na tělo, ale především na vaší mysl.


Ale i když jdu běhat sama, jednoho běžeckého parťáka se nevzdám. Je to sporttester. Motivuje mě a hecuje k lepším běžeckým výkonům. Již několik let používám Nike+ Sportwatch v kombinaci s hrudním pásem od Polaru. Hodinky Sportwatch nejen hezky vypadají, ale umožňují hobby běžci sledovat vše, co je pro něj v průběhu běžeckého tréninku důležité.

Vše si nastavíte přímo na míru. Výšku, váhu, věk, km nebo míle, datum a čas. Na displeji se vám ukazuje jedna z hodnot jako hlavní a ostatní si přepínáte. Já osobně na displaji upřednostňuji vzdálenost v km nebo aktuální tempo tzv. pace. Zbytek informací jako jsou hodiny, uběhnutý čas, průměrné tempo a kalorie si přepínám dle potřeby.

Nike+ Sportwatch mají zabudovanou GPS, takže po doběhnutí vidíte mapu vaší trasy. Běhy můžete sdílet prostřednictvím Nike+ running aplikace, kterou si stáhnete na: www.nikerunning.com. Vytvoříte si svůj profil a můžete sdílet své běžecké úspěchy se svými přáteli prostřednictvím Facebooku, Twiteru a dalších sociálních sítí.

Před nedávnem jsem se rozhodla, že se do běhání ponořím ještě víc. Našla jsem si profesionálního běžeckého trénera a domluvila jsem se na spolupráci. Trenér mi vytvořil tréninkový plán, který vychází z výsledků zátěžových testů. Je založen nejen na souvislých bězích, ale také na intervalech spojených se stopováním času a doby přestávek. Takhle jsem narazila na první nedostatek Sportwatchů a začala přemýšlet o koupi nového sporttestru určenému již pokročilejším běžcům. Dlouho jsem brouzdala po internetu, pročítala diskuse a hledala tu nejvhodnější variantu pro mé tréninky. Nakonec zvítězila značka Garmin.

Vybrala jsem si model Garmin Forerunner 220 HR Premium White, který mě zaujal nejen funkcemi, referencemi, ale také barvou☺.



Objednala jsem si ho prostřednictvím eshopu a dnes mi můj nový parťak přišel do práce ☺! Otestuji a dám vědět!

Co vy holky, jaké máte zkušenosti se sporttestry? Máte nějaký osvědčený, nebo běháte raději podle pocitu?

3 komentáře:

  1. Takže si do toho trénera šla? :) Hodinky závidím! Ja mam Garminy 210, ale už mám tiež cukanie ich vymeniť za novší model! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Garminy FR110. Vzhledem k tomu, že se mnou sportují už čtvrtým rokem téměř denně, jsou už trochu zašlé, ale mám je ráda, jsou zároveň mým talismanem.

    OdpovědětVymazat
  3. Nakonec jsem do toho šla a poprosila trenéra o tréninkový plán. Uvidíme, jak to půjde, jetsli to časově půjde skloubit s prací a zbyde čas na osobní život. Na svůj nový přírůstek jsme zvědavá, s Garminy nemám zkušenost, ale věřím že si je velmi rychle oblíbím :)!

    OdpovědětVymazat

Copyright @ Holky ve formě. Blog Design by KotrynaBassDesign