úterý 3. září 2013

Tréninkový plán – běhat, běhat, běhat

We Run Prague je za námi, cíl přežít splněn. Byl to fantastický den, skvělá atmosféra, ale když nemáte dost naběháno máte co dělat, aby jste v tisícihlavém davu zkrotili nohy a nenapálili začátek. To jsem naštěstí zvládla a 10 km v rámci možností uběhla. Teď je čas začít s opravdovým tréninkem.

Bára mi připravila běžecký plán, abych si celkově zlepšila kondici i fyzičku. Zadání bylo jednoduché: Chci si zlepšit kondici, chtěla bych chodit běhat 2x3 týdně. Postupně bych se ráda dostala na běžeckou vzdálenost 10 km, tak aby pro mě nebyla jen vzdáleným cílem.

Začínám tedy tento týden. Do prvního tréninkového týdne mi Bára zařadila dva výběhy. Zítra, tedy ve středu, mám naordinováno 5 km souvislého běhu po rovině. V sobotu to bude trochu těžší – měla bych zkusit 8 km v kopcovitém terénu. Ostatní dny volno. Druhý tréninkový týden poběžím třikrát. O tom, ale až příště.

Horší je to s volbou terénu. S 5-ti kilometry po rovině asi problém nebude, ale kde najdu v Plzni kopcovitý terén? Leda okruh na Homolce? Plzeňáci a Plzeňačky, poraďte mi, přistěhovala jsem se do Plzně teprve nedávno a ještě to tu tolik neznám...

V sobotu podám zprávu o svém prvním týdnu pod “trenérským vedením”. Na těch 8 km v kopcovitém terénu jsem opravdu zvědavá :-).

Žádné komentáře :

Okomentovat