pátek 16. srpna 2013

Renča a její běžecká cesta

Jízda na kole se do tréninku taky počítá?
Budou to už skoro dva roky co Renču znám. Je to usměvavá pohodová holka, která si užívá života a snaží se ho brát pozitivně. Sama Renča o sobě říká, že není zrovna sportovní typ, má sedavé zaměstnání, a když najde volnou chvilku, vyjede si na kole nebo si zajde na jógu. 

Renči ségra Lucka je pravý opak. Je to skvělá hobby běžkyně, která když nesedí v práci, tak jí potkáte někde v parku běžet nebo jezdit na kole. Přeci jenom ségry se nezapřou a s podporou Lucky se Renča vrhla na běhání. Nejenom, že jí to začalo bavit, ale nechala se ségrou přemluvit k účasti na letošním závodě We Run Prague 2013 na 10 km

Teď už není cesty ven, startovní set je již vyzvednutý a nezbývá než ještě do 31.8. naběhat kilometry a do závodů jít s pocitem alespoň částečné připravenosti. Renča je cílevědomá a chce na sobě systematicky pracovat poprosila mě o vytvoření tréninkového plánu.

Úvodem jsem se Renči zeptala na pár užitečných otázek, které mi při tvorbě tréninkového plánu mohou pomoci. Po vyplnění dotazníku jsem získala potřebné informace: Renča si ve svém nabitém pracovním týdnu najde tři dny, kdy se bude věnovat běhu. Většinou běhá okolo 4 - 6 km, ze začátku se těchto vzdáleností budeme držet. Kromě běhání bude Renča chodit i na jógu, aby si protáhla tělo a hlavně zrelaxovala. Nejbližší cíl, který Renča má je zaběhnout We Run Prague v nějakém „rozumném“ čase, za který se nebude muset stydět :-). Poté s běháním rozhodně nechce přestat, ba naopak, ráda by si zlepšila fyzickou kondici a při běhání se nezadýchávala. Vhodnou běžeckou lokalitou bude park či lesní cesty.

Renča je připravená trénovat, co vy, budete trénovat s námi?

Příště se můžete těšit na konkrétní tréninkový plán.

Žádné komentáře :

Okomentovat