Každá jsme jiná, ale spojuje nás pohyb a zdravý žívotní styl. Lenka a Bára. Jsme holky ve formě.

Pages

Search This Blog

pátek 2. srpna 2013

Kruhový trénink

Bude tomu už rok, co jsem začala pravidelně navštěvovat kruhové tréninky. Potřebovala jsem nějaké zpestření ke svým ostatním tréninkům a propojit své sportovní aktivity.

Jedná se o cvičení založené na po sobě jdoucích stanovištích procvičující různé svalové partie. Doba strávená na stanovišti a počet kol je různorodý, nejčastěji se se však na každém stanovišti cvičí 20-30 sekund a celkem se během hodiny absolvují 3 kola. Je to ideální trénink pro zpevnění těla a zlepšení fyzické kondice. Není vhodný pro úplné začátečníky, jelikož je velmi důležité zvládnout techniku jednotlivých cviků.

Jak takový trénink probíhá?


V úvodní části zahřejete organismus rozběháním, prvky běžecké abecedy, poskoky, dřepy nebo výpady. Nebude chybět ani mobilizace kloubů a protažení větších svalových partií. Poté vám trenér představí jednotlivá stanoviště a upozorní vás na co si u jednotlivých cviků dávat pozor. Stanoviště znáte, zahřátí jste, nezbývá nic jiného, než zahájit první kolo. V průběhu cvičení byste měli myslet na nadcházející dvě kola a první kolo tzv. nepřepálit. V posledním kole byste do cvičení měli dát zbytek sil.

Výhodou kruhových tréninků je, že během 60 minut procvičíte několik částí těla, a po skončení hodiny máte pocit, že jste rovnoměrně procvičili celé tělo. Šetří to váš čas a výsledky jsou po pár trénincích vidět. Stanoviště jsou každý trénink jiná, nemusíte mít tedy strach, že vám trénink zevšední a nebude vás bavit.

Pokud nevíte, co si v dnešní nabídce fitness center vybrat, neváhejte a vyzkoušejte kruhový trénink. Litovat rozhodně nebudete! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright @ Holky ve formě. Blog Design by KotrynaBassDesign